zaterdag 30 juni 2012

Afscheid

29 juni 2012



Vrijdag hebben we afscheid genomen van Olivia. Olivia vertrekt naar Portugal en zal niet meer terug naar ons klasje komen. Wat gaan we haar hard missen!! :-( We gaven haar dan ook allemaal een hele dikke knuffel! Hopenlijk kom je nog een keertje op bezoek Olivia!
In de voormiddag mochten we spelen met onze meters en peters om ook afscheid van hen te nemen. Zij gaan nu naar de grote school, maar misschien zien we hen wel nog een keer!
We namen ook afscheid van elkaar en dit deden we met lekkere chips en kinderchampagne! Daarna gingen we met de hele school op de speelplaats staan en mocht iedereen zijn dansje van het schoolfeest nog eens doen. We telden ook samen af naar de laatste bel van dit schooljaar.

Ik dank al mijn lieve kleutertjes voor dit fantastische schooljaar! Dit was mijn eerste eigen klasje en dat is toch wel heel speciaal! Ik zal jullie niet snel vergeten! Dikke zoenen aan mijn kapoenen! Tot volgend schooljaar!! Geniet van de vakantie!! xxxx

Geen opmerkingen: